终于,让我看穿了‘TAG’~!!!

星期日 炸到
Purple,才刚认识就整个稠的我尝..
不过还是谢谢你咯,我的天啊,自己暴自己的料添~
接招~

1. What date is it?
2008年11月2日..

2. What time did you wake up?
10am就醒了,要读书嘛..

3. Did you go somewhere yesterday?
QueensBayMall..

4. What did you do there?
折衣服,瞪customers, 讲废话..

5. Are you mature or immature?
当然还没熟啊,虽然我18岁了..

6. What do you call your mom n dad?
爸爸啊,我要钱,妈咪啊,我也要钱pun..

7. Are you an only child?
米有啊..

8. Where do you go shopping?
只有QueensBayMall(我的第2个家)

9. Do you like school?
还好吧,看心情咯..

10. Do you like books?
漫画书吗?很喜欢呢,特别是蜡笔小新..

11. Do you want to get married?
我已经嫁了..

12. With whom?
我每天抱着睡觉的熊..

13. Are you spoiled?
有!被熊宠坏了..

14. What's the most flattering compliment you ever get?
蛮多下的,写不完啊..

15. Only girl/boy in the family?
都讲不是咯..

16. if you were to marry a celebrity, who would it be?
阿娇和阿Sa(两个都要)..

17. Would you like to meet Josh Hartnett?
要!他很帅..

18. Where do you think your best friend is?
我心里..

19. When was the last time you talked to your best friend?
刚刚不久(可是他不会说话的)

20. You think he/she needs you now?
是我需要他..

21. What do you want for your birthday?
比我的熊更大的大熊公仔..

22. if you were to buy a car, which car would it be?
黑色FerrariEnzo..

23. A duet with heart evangelista?
真么这么深啊?不懂..

24. Do you wear makeup?
有..

25. What lip balm do you use?
CoverGirl..

26. Would you get a tattoo?
没有,以后可能会咯..

27. Belly pierce?
不要~!!!

28. How many kids do you want?
没有考虑嘢..

29. Do you have any homework?
没有,抄完了嘛..

30. Any song that you're listening to?
苏打绿,‘是我的海’

31. Do you believe in spells?
当然啊,我常常用呢..

32. Where do you want to go now?
冲凉啊~要做工了..

终于回答完了,有些题目很白木,可是有些很有趣..
谢谢你Purple~
这样好的东西当然要介绍给我的朋友们啊~~~
呵呵,你们死定了~!!!

第一位:DubDub
第二位:Kimichii
第三位:WoeiSong
第四位:Ellie
第五位:稀客

够了,下次我会中得更惨~你们要加油..
中TAG的人要回复哦..
友谊永固~!!!

10 comments:

紫色的雨 said...

你应该高兴才对.高兴我愿意TAG你 . 咔咔 XD

mr-underwater said...

死了啦,
我很懒的==
不要逼人拉>.<

恐龍 said...

甚麼叫中tag ?

我還是新手耶 = 3 =

HappY LinG said...

我也不回tag的!真的很懒惰!

KazkiBear said...

【purple】哈哈,谢谢咯,下次我再TAG会你吧
【稀客】表紧的,慢慢恢复也可以
【恐龙】TAG就是还想我的咯,你TAG人就是要人回答问题
【lingling】呵呵!下次TAG回你

Mitch Tay said...

哇!终于恢复了~
你啊~

HappY LinG said...

哈哈。。可是我不回tag的哦!!

seazpark said...

24. Do you wear makeup?
没有..

25. What lip balm do you use?
CoverGirl..

雨婷 said...

哇哈。。
你跟那个什么 kimichii
在同个地方做工。。

KazkiBear said...

【kimichii】这样才好玩嘛
【lingling】玩玩嘛
【seazpark】我用JENAH的Lipbalm,呵呵
【xiulongbao】对对对,可是我们做到12月尾而已